תקלה עולמית בוואטסאפ - מפה עולמית של הקורונה - JHaringan - גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . מפ×
מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan from www.systematics.co.il
גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת:

תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת:

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך.

גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, .

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. וואטסאפ | mako
וואטסאפ | mako from img.mako.co.il
וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .

גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך.

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות.

וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . שו×': וואטסאפ קרס×
שו×': וואטסאפ קרס×" | ערוץ 7 from a7.org
תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

תקלה עולמית בוואטסאפ - מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan - גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.